Vill du själv förbättra din sömn?

Visste du om att du själv kan förbättra insomning och sömnkvalitet? Eller att det vanligtvis räcker med några minuters träning vid läggdags?

Eller att många märker skillnad redan de första dagarna?

✔️För bättre insomning och sömnkvalitet

✔️Träna efter behov och motivation

✔️Enkla övningar för att skapa lugn och avslappning inför natten

Så här fungerar det

Du följer enkelt programmet och gör en övning på kvällen. Övningarna görs sittande på stol eller till exempel på sängkanten just innan du går och lägger dig och de beskrivs i video, text och bild. Övningarna är enkla, effektiva och korta, ett perfekt komplement till vår moderna livsstil. Och det bästa av allt, vanligtvis räcker några minuters sömnträning per kväll.

Vem är Sömnskolan till för?

Sömnskolan passar för dig som själv aktivt vill bidra till att förbättra insomning eller sömnkvalitet.

Så här enkelt är det

✔️Övningarna görs liggande i sängen och sittande på stol eller till exempel på sängkanten

✔️Du gör en övning vid läggdags

✔️Övningarna beskrivs i video, text och bild

✔️Några minuters träning vid läggdags räcker vanligtvis

✔️Du behöver inga redskap eller liggunderlag

Gör så här

1. Registrera dig
  2. Betala enkelt med kort
  3. Börja träna redan ikväll

Du gör en övning vid läggdags och alla övningar beskrivs i video, text och bild. Du behöver inga redskap eller liggunderlag.

”Jag har sovit betydligt bättre än tidigare den här sommaren.”

Camilla Richardsson, långdistanslöpare och guldmedaljör FM 2019

”Redan efter tio dagar visade min sömnuppföljning att andelen djupsömn hade ökat markant.”

Emma Pullola, trestegshoppare och silvermedaljör i FM 2019

Om Johnny Granholm

Sömnskolan grundades 2013 av Johnny Granholm. Han är utbildad Friskvårdskonsult vid Axelsons Gymnastiska Institut, Stockholm och utbildad yogalärare vid Institutet för Medicinsk Yoga i Stockholm. Johnny har hjälpt både långdistanslöpare Camilla Richardsson och trestegshoppare Emma Pullola att sova bättre. Redan efter tio dagar visade Emmas sömnuppföljning att sömnkvaliteten förbättrats och Camilla säger att hon sovit betydligt bättre sommaren 2019 än tidigare.

”Syftet är att ge användaren enkla verktyg för att på egen hand förbättra återhämtning, insomning eller sömnkvalitet.”

Johnny Granholm

✔️För bättre insomning och sömnkvalitet

✔️Träna efter behov och motivation

✔️Enkla övningar för att skapa lugn och avslappning inför natten

I natt har jag sovit hela natten för första gången på flera år.”

Linda, hösten 2021

”Då övningarna är så korta (3-5 minuter) går det bra att få in dem i vardagen”

Pia, våren 2020

Som instruktör är Johnny lugn och trygg. Hans rogivande röst passar perfekt till övningarna.

Gör så här

1. Registrera dig